Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanym w dalszej części RODO, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Jakub Prager prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AZUPIRANU Jakub Prager, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Ostrołęcka 16/8, 80-180 Gdańsk, zwany dalej Administratorem.
- Z administratorem danych można kontaktować się:
- pod nr telefonu: 664-499-031;
- pod adresem poczty elektronicznej: biuro@archeojakub.pl;
- pod adresem pocztowym: ul. Ostrołęcka 16/8, 80-180 Gdańsk;
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z aktualnie obowiązującymi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE. (dalej: RODO).
- Państwa dane osobowe Administrator przetwarzać będzie w celach wynikających z przepisów prawa, a w szczególności na podstawie postanowień RODO tj.:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO:
- udzielania informacji Państwu za pośrednictwem numeru telefonu lub adresu e-mail, na podstawia Państwa dobrowolnej zgody,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO:
- podjęcia i realizacji niezbędnych czynności i działań związanych z wykonywaniem zawartej z Administratorem umowy, na podstawie której dane osobowe zostały przekazane Administratorowi,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO:
- spełnienia ciążących na Administratorze wymogów prawnych, m.in. tj.: udzielanie przez Administratora odpowiedzi na zapytania kierowane przez uprawnione organy publiczne lub sądy,
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO:
- dochodzenia zgodnych z prawem interesów Administratora, chyba że przeważają Państwa interesy lub podstawowe prawa,
- odbiorcą Państwa danych osobowych:
- będą podmioty, które wykażą podstawę prawną i interes prawny, tj.: sądy, prokuratura, policja,
- będą podmiotom, które świadczą na rzecz Administratora usługi na podstawie umów i umów o powierzenie danych tj.: dostawcom internetu i oprogramowania oraz innym przedsiębiorstwom informatycznym obsługujących Administratora, kancelariom prawnym,
- nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych,
- Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu do ich przetwarzania, nie dłużej niż do momentu przedawnienia roszczeń.
- posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
- Administrator Państwa danych osobowych, nie będzie podejmowała wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
POLITYKA PRYWATNOŚCI - AZUPIRANU Jakub Prager
WSTĘP
§ 1
- Niniejsza polityka prywatności zawiera zasady postępowania z danymi osobowymi oraz wykorzystywania plików „cookies” i innych technologii w ramach strony internetowej www.archeojakub.pl.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 2
- Za pośrednictwem niniejszej strony internetowej nie są zbierane w sposób automatyczny żadne dane osobowe. Nie przetwarza się danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, adresu poczty elektronicznej, za wyjątkiem tych danych, które zostały przekazane poprzez bezpośredni kontakt za pośrednictwem danych kontaktowych zawartych na niniejszej stronie, wyrażając w ten sposób dobrowolną zgodę na przetwarzanie wskazanych danych osobowych
- Administratorem danych oraz Operatorem strony internetowej www.archeojakub.pl, jest Jakub Prager prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AZUPIRANU Jakub Prager, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. Ostrołęcka 16/8, 80-180 Gdańsk.
- Z administratorem danych można kontaktować się:
- pod nr telefonu: 664-499-031;
- pod adresem poczty elektronicznej: biuro@archeojakub.pl;
- pod adresem pocztowym: ul. Ostrołęcka 16/8, 80-180 Gdańsk;
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu, poprzez:
- dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje,
- zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka"),
- gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego OVH Sp. z o.o., funkcjonującego pod adresem ul. Swobodna 1 we Wrocławiu.
DANE OSOBOWE I PLIKI „COOKIES”
§ 3
- Przetwarzanie danych opiera się w szczególności na jednej z następujących podstaw prawnych (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej: RODO):
- zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
- w celu ustanowienia lub realizacji umowy lub innych bezpośrednio powiązanych zobowiązań (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu zabezpieczenia i realizacji zobowiązań prawnych(art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
- w celu dochodzenia zgodnych z prawem interesów Jakuba Prager prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AZUPIRANU Jakub Prager, chyba że przeważają Państwa interesy lub podstawowe prawa (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe w szczególnie uzasadnionych przypadkach mogą zostać przekazane:
- innym osobom fizycznym prowadzących działalność gospodarczą
- osobom prawnym, w szczególności usługodawcom (np. partnerom hostingowym, dostawcom usług płatniczych, partnerom IT, kancelariom prawnym, itp.),
- organom administracji publicznej (np. urzędom skarbowym do informacji związanych z podatkami).
- Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia uzasadnionego interesu ich przetwarzania.
- W związku z wykorzystywaniem przez stronę plików „cookies”:
- tzw. cookies sesyjne - przechowywane będą do czasu korzystania z strony internetowej: www.archeojakub.pl.,
- tzw. cookies trwałe – przechowywane będą na urządzeniu końcowym zgodnie z ustawieniami przeglądarki internetowej, umożliwiając Operatorowi rozpoznanie przeglądarki w trakcie kolejnego wejścia na stronęwww.archeojakub.pl.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratora, każdemu przysługują następujące prawa:
- prawo dostępu do treści danych,
- prawo do sprostowania danych,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu,
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
INFORMACJE O FORMULARZACH
§ 4
- Serwis pozyskuje informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
- Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP).
- Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodąużytkownika.
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np. w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
- Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych, lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
PLIKI „COOKIES”
§ 5
- Serwis korzysta z plików „cookies”.
- Pliki cookies (tzw. ciasteczka) służą do przechowywania danych informatycznych, najczęściej w formie plików tekstowych, w urządzeniu końcowym użytkownika (np. komputerze, laptopie, smartfonie). „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki „cookies” oraz uzyskującym do nich dostęp jest Operator Serwisu.
- Pliki „cookies” wykorzystywane są w następujących celach:
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
- W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików „cookies”: sesyjne (session cookies) oraz stałe (persistent cookies).
- plików „cookies”: sesyjne -służą do zapamiętania wyborów dokonanych przez użytkownika oraz m.in. przy logowaniu. Pozostają na urządzeniu użytkownika do czasu wylogowania z serwisu lub zamknięcia przeglądarki.
- pliki „cookies” stałe –służą dozbierania danych związanych ze sposobem korzystania z witryny internetowej, w tym treści klikane przez użytkownika podczas przeglądania witryny
- Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików „cookies” w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików „cookies”. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików „cookies”, które toszczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
- Ograniczenia stosowania plików „cookies” mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
- Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
- Pliki „cookies” mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
- W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików „cookies” przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/.
- Podczas pierwszej wizyty na stronie: www.archeojakub.pl, na ekranie komputera, tabletu lub smartfonu wyświetli się komunikat na temat wykorzystywania przez serwis plików „cookies”. Zaakceptowanie lub zamknięcie tej informacji oznacza wyrażenie przez użytkownika zgody na stosowanie ciasteczek. W każdej chwili użytkownik ma prawo wycofać zgodę, poprzez usunięcie ciasteczek i zmieniając ustawienia plików „cookies” z poziomuprzeglądarki internetowej.
- wyłączenie obsługi plików „cookies” niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www.
LOGI SERWERA
§ 6
- Informacje o niektórych zrachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
- Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- Informacje o adresie IP.
- Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
- Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.